dissabte, 16 de maig del 2009

COPA GENERALITAT: COP 743 - 723 ANGLESOLA



Tal com vaig anunciar en l'escrit anterior, avui ens em desplaçat a Barcelona per jugar el partit d'eliminatòria de la Copa Generalitat enfront el Club de Bitlles COP.


Ha estat un partit molt equilibrat, ja que a la primera partida, tan sols hi havia 3 punts de diferència.



A la segona, fins a l'ultima ronda no s'ha decantat a favor dels locals, que han estat mes encertats.



S'ha complert el que ha pronosticat abans de començar, el nostre amic Jordi Mitjana: que el resultat final aniria en funció de petits detalls en moments puntuals; i així ha estat.



Malgrat perdre, s'ha vist un gran partit per ambdós conjunts, i estem contents pel resultat aconseguit, considerant que davant un gran equip com el COP, es un resultat mol honrós per part del Club de Bitlles Anglesola.



Ressaltar els dos norantas fets, un per cada equip.



Cal felicitar al C.B. COP per la seva victòria i pel tracte que ens han dispensat.

Sort en el proper enfrontament. Una abraçada a tots.

3 comentaris:

DORIS ha dit...

Hola Ramon, moltes felicitats per el vostre resultat. Com vas dir el Club de Bitlles COP es un gran equip, pero arribar alla on heu arribat ja es tot un luxe per tots.

Moltes felicitats a tot el equip del Club de Bitlles Anglesola

Ramon ha dit...

Gràcies Doris, em fet el que em pogut, que crec que ha estat bastant.
Em disfrutat molt, ens han tractat molt bé i, el mes important, participant em escampat una mica més el nom D'Anglesola.
Els nous fitxatges molt bé.

Jordi ha dit...

Ahir vaig posar ja el video dels dos partits disputats.

Jordi Mitjana